Möte

Nu har jag precis kommit hem. Det blev ett snabbt möte idag och tur var det för jag hade nog inte orkat sitta där ett par timmar. Vi började mötet kvart över åtta och slutade redan en timme senare.

Vi bestämde mest hur träningarna skulle se ut och fick lite information om tider och dagar, samt växlade adresser. Jag fick reda på att den dagen jag hade kunnat varit tränare fanns där ingen tid i någon sporthall så jag kommer alltså få lite mer fritid. Och så här i efterhand var det nog tur för jag vill nog försöka koncentrera mig lite mer på skolan i och med att allting är nytt nu. Sen blir det ju även mer tid som jag kan träffa min älskling. Men jag vet inte om jag hoppar in på någon träning om någon behöver hjälp. Men annars har jag bara två träningar i veckan och teamet att koncentrera mig på. Ett lugnt år med andra ord.

Nej nu blir det lite tv och sen sängen. Sov gott och ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback