Malmö

Jag gick upp redan lite i sju och gjorde vid mig. Sen hämtade Annies pappa upp mig och släppte av oss vid stationen. Där träffade vi Eric och en liten stund senare kom Danne. Fast honom hann vi knappt prata med eftersom tåget kom precis då.

Sen började tågresan till Malmö. I Ystad hoppade Martina också på och sen blev det prat hela vägen till Malmö. När vi kom till stationen hoppade vi på en av statsbussarna ut till Entré. Martina följde med på bussen men sen skulle hon vidare till sin skola.

Sen blev det ungefär två timmars shopping där. Det första vi handlade blev maränger. Onyttigt men gott. Sen blev det lite underkläder och smycken för min del. Någon vinterjacka hittade jag däremot inte. Men jkag får väl leta vidare. Än så länge är det ju ganska långt kvar till vintern.

Sen tog vi statsbussen tillbaka till stationen. Sen var det dax för en snabblunch på subways.

Efter det fortsatte vi med gågatan men där hittade jag absolut ingenting. Sen tog vi statsbussen från triangeln tillbaka till stationen eftersom vi inte orkade gå. Men två halvförkylda prickar som vi orkade inte längre tid i staden.

Vi tog tåget tillbaka till Ystad och sedan blev det bussen hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback