Lång dag

Skoldag idag. Det känns verkligen som om hela dagen har gått i ett sträck utan några raster. Jag är verkligen helt slut i huvudet. Givetvis har jag fortfarande läxor men dom får ligga på hylln tills imorgon. Jag börjar nämligen inte förrän tio över tolv då. Härligt med en riktigt lång sovmorgon. Sen har jag bara en lektion och mentorstid innan jag kan åka hem igen. Det känns ju inte mycket lönt att åka in där men jag har väl inte så mycket val. Fast sen är det helg som gäller! Oj, vad jag längtar. Jag har faktiskt inga speciella planer för helgen men det ska bli skönt att ta det lite lugnt.

Nu sitter jag här men snart ska jag nog äta och sen ikväll tror jag att Danne kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback