Kvävas av musik?

Nu har jag kommit av tåget och tagit mig hem. Den sista lektionen var företagsekonomi så mitt ansikte sken upp. Fast det är nog bara jag som tycker att ekonomi är roligt. I alla fall fick vi sluta tidigare. Jag tog det långa hållet genom stan till stationen eftersom jag hade gott om tid. Ändå fick jag vänta i 20 minuter. Nåja, Ipoden blev min räddning. Fast jag har alltid svårare för att andas när jag lyssnar på Ipoden. Eftersom jag inte hör att jag andas (eller allt annat ljud runt omkring mig) så inbillar min hjärna sig att jag verkligen inte andas. Min hjärna hänger väl inte riktigt ihop som den ska för jag får en hel del konstiga idéer för sig ibland (läs väldigt ofta).

Just nu har jag väl inte precis så mycket för mig men ikväll ska jag iväg på möte i skolan. Jag vet faktiskt inte alls vad dom kommer att ta upp men förhoppningsvis kommer jag inte bara att sitta bort tiden där. Men nu kallar nog snart tv:n.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback