Kristianstad

Dagen började med en långfrukost och när jag hade gjort vid mig och var klar kom Danne. Fast han kunde inte stanna så länge eftersom min moster kom och hämtade mig och mamma.

Sen bar det av till min kusin Mia där det blev lite prat. När min andra kusin Tina hade varit och fått småskitarna klippta kom även hon. Sen packade vi in oss i två bilar och åkte iväg till Kristianstad.

Vi började nyttigt med att gå till McD. Efter en snabb middag började jag och mamma gå vidare till shoppingen medans mina kusiner försökte få Oliver och Lovisa att äta upp.

Dagens första och sista köp blev en rosa tröja. Men sen åkte vi hem allihopa igen. Lovisa prata på som bara den innan hon somnade i baksätet. Oliver sov på vägen in. Haha, man kan verkligen inte låta bli att skratta åt mina kusinsbarn. Fast Samuel var ganska lugn idag, även om mitt halsband blev en favorit (som senare gick itu).

Men nu väntar jag på pappa som ska komma hem så att vi kan äta. Sen ikväll åker jag nog till Danne.

Trevlig kväll.

Kommentarer
allis säger:

det är svårt att förklara hur jag fått till det, måste nog visa dig , eller så går du in på ; http://www.designadinblogg.se/2008/march/fa-en-text-i-slutet-pa-alla-inlagg.asp



<3

2009-09-27 | 17:08:59
Bloggadress: http://xxraawrxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback