Hemma från skolan

På engelskan skrev vi en liten uppsatts och när den var klar fick vi gå hem. Vi skrev den mest för att våran lärare skulle kunna se vilken nivå i engelskan vi låg på. Förhoppningsvis gick det ganska bra.

Sen jag kom hem har jag tömt en loka och en juicepaket (fast den var inte full). Jag var lite smått törstig kan man ju också säga. Jag har även suttit och pratat ungefär en timma med mamma. Det händer faktiskt inte rent för ofta men idag var det riktigt trevligt. Sen fastnade jag givetvis vid tv:n en runda också innan jag hamnade här.

Ikväll kommer nog Danne hit en runda som vanligt. Fast ni kan ju redan lista ut vad vi ska göra så det behövs inte ett inlägg till för det ikväll. Jag kan ju redan nu berätta att vi ska se simpsons.

Trevlig eftermiddag/kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback