Full buss

Dagen började med lite information om hur jag kom till att ha min spanska. Närmare bestämmt gick halva dagen till det.. Fast över en timme blev håla medans dom andra fick information. Vi ska ju ha lite mer flexibla språktider där man kan komma och gå när man vill. Inte dumt alls men det var ju bra att få reda på hur allting kommer att fungera.

Efter det hade vi en 160 minuters lektion i samhällskunskap. Som tur var fick vi lite småraster. Fast det var ändå ganska okej.

Efter det slutade vi och på bussen hem blev det stå plats för mig. Mig och 28 andra personer. Jag tycker verkligen att dom borde sätta in en extra buss vid den tiden.

Men hemma nu och har precis druckit en smoothie. Gottigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback