Dagen

Jag hade sovmorgon imorse och tur var väl det. Jag fick verkligen sega mig upp ur sängen, sen duschade jag i en evighet (20 minuter!) och det kändes som om jag aldrig blev klar. Egentligen skulle jag haft arbetstid men jag var helt enkelt för trött sen träningen igår.

Men som tur var hann jag vakna innan det var dax för skolan. Jag hade hela två lektioner innan jag slutade och tog tåget till stationen. Sen begav jag mig till simhallen. Där var även Markus som vanligt så det blev massa prat om allt möjligt. Fick honom till och med att börja prata om smink...

Fast sen blev det hem och äta innan älskling kom. Men nu har han åkt.

Och jag är trött igen. Nu lämnar jag nog det här inlägget. Ha en trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback