Bönderna här

Godmorgon på er!
Jag är väl pigg och vaken som alltid när det gäller tidiga mornar.

Igår kom Håkan, Mikael, Hampus och Mathias hit för en kopp kaffe. Eller ett par koppar. Men det var trevligt. Det blev en massa prat och det var ju helt annat prat än sånt jag hade pratat med annie om innan idag. Jag fick ju försöka hänga med i samtalsämne som bilar, traktorer och liknande. Fast jag har ju blivit mycket bättre sen sjuan. Tre år med bönder i sin klass gör att man lär sig.

Vid tio-tiden åkte alla utom Håkan för vi satt kvar och pratade och kollade på youtube-klipp. Trevligt.

Men en halvtimme senare körde även han så då gick jag och la mig.

Idag har jag en liten sovmorgon men det är ju klart bättre än ingenting. Nu säger mamma att jag måste gå och äta frukost så det är väl lika bra att göra det. Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback