Veronica räddade min dag.

Fredag! Fredag! Fredag!

Vår musik var inte ens inställd idag! Dagen började ju riktigt bra i alla fall... Sen hade vi idrott som var helt okej även fast badet blev inställt. Sen var det So där vi hade fritt arbete, som blev helt okej. Jag ritade hela lektionen.

På engelskan fick vi information om teatern på tisdag så där blev inget jobbande och sen var det håla!

Jag och Vera gick iväg och la oss och solade på en gräsplätt mitt i en korsning. Okej, vi hade jacka och jeans, plus att det var molningt. Men vi kunde roade oss med att kolla på bilarna som körde förbi. Också blev det en massa pratande. Vi hann nog gå igenom allt som hände i våra liv just nu. Fast hålan tog ju slut och det var riktigt jobbigt att behöva gå tillbaka till skolan för att ha sin sista lektion...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback