Veckorna går riktigt snabbt nu!



Träning - Jag har ju mitt löpande som jag inte ska ge upp med än i alla fall.

Skolan - Idag hade jag ju två inlämningsarbeten plus en redovisning men annars så ser veckan lugn ut. Jag har två prov men annars så tror jag att det är ganska lugnt.

Vänner/Familj - Det är ju morsdag på söndag så jag får väl se om jag hittar på något. Sen blir det fest hos Annie på Fredag och det blir nog riktigt trevligt!

Övrigt - På fredag ska vi ju ha vår klass-dag och då tänkte vi spela lite Lazerzone och efter det blir det segling och grillning. Det låter inte så dumt va? Sen på söndag ska jag åka till Kristianstad eftersom det aldrig blev av i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback