Sluta tidigt!

Första dagen i veckan och bara fyra lektioner. Det är inte dumt! Dagen började med spanska och vi lyckades lura Marcelo till att börja prata om EU-valet och politik. Jag vet att det låter tråkigt men jag är nog faktiskt en riktig nörd som tycker att sånt är intressant. Men jag kan pusta ut över att jag inte behöver rösta än för det är ju en djungel att hitta rätt ibland. Bara att förstå vad partierna står för är ett kapitel i sig och sen måste man avgöra vilket parti man gillar bäst. Nej jag hade nog fått beslutsångest.

Efter det hade vi matte och där gick nästan hela lektionen till genomgång inför provet. Och det behövdes märkte jag! Jag hade glömt en hel del men nu tycker jag har koll på allt så nu är jag redo inför provet på onsdag.

PÅ svenskan hade vi redovisninng och givetvis var det jag som fick vara först ut. Fast jag tror att jag gillar att vara först då slipper man ju vänta på alla andra. I alla fall gick det hur bra som helst och jag kunde inte ha varit mer nöjd med mig själv. Med tanke på att jag gjorde nästan hela arbetet igår... Sitta uppe hela kvällen innan deadline är verkligen inget jag rekomenderar...

På So:n hade vi vanlig lektion så där hände inget speciellt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback