Ointressant dag.

Idag har det inte hänt så mycket men jag får väl ändå ta och skriva någon rad om dagen. Jag slöade hela förmiddagen och delar av eftermiddagen. Sen åkte jag iväg och träffade några från drillningen. Fick prata lite om hur SM hade varit och så. Jag åkte ju aldrig upp där, och det ångrar jag nu. Fast jag har ju fölljt hela SM via internet. Jag hade nog inte klarat mig utan. Men där var många överraskningar under tävlingen och man kan ju bara fråga sig vad en del höll på med. Dom var ju inte alls i sin vanliga toppform.

Men nog pratat om SM. Jag blev även frågad om jag ville starta en ny grupp till hösten. Och det vill jag! Tror jag i alla fall... Men frågan är om jag vill lägga ner tiden. Jag har ju bara teamet nästa år men det kommer till att bli två träningar i veckan, vilket i för sig inte är så mycket... Men sen beror det på hur mycket helgtid som kommer att gå åt. Förra året hade jag ju fem timmar träning på lördagen och hjälpte Ilinka på någon av hennes söndagsträningar. Jag kan ju bara konstatera att där inte var för mycket ledig tid över. Men Emma trodde inte att vi skulle få helgtid i år vilket var positivt...

Ahh.. vet ju inte alls hur jag ska göra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback