Ny vecka, nya tag!



Träning - Ingen drillning den här veckan heller eftersom det fortfarande är uppehåll. Jag har ju börjat springa om mornarna nu så då gäller det väl bara att hålla kvar vid det!

Skolan - Jag har fortfarande en del arbeten kvar men det börjar bli lite lugnare igen.

Vänner/Familj - Jag ska försöka träffa Danne någon dag i alla fall. Emelie har jag inte varit med på evigheter så vi har redan bokat in att vi ska ses på söndag eftersom vi totalt missar vad som händer i varandras liv för tillfället. Sen på fredag blir det fest hos Erika så då ska jag dit och träffa massor med roligt folk. Och på lördag är det barnensdag så det ska jag självklart fira med Thess på Tosselilla. Låter inte som en dum vecka!

Övrigt - Jag är ledig från skolan torsdag och fredag men då har jag redan planer inbokade. På fredagen åker jag nog med pappa upp till Kristianstad och sen kommer dagen att spenderas där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback