Mycket i skolan just nu.

Dagen började med redovisning som faktiskt gick jättebra även om det kändes lite osäkert eftersom jag skrev klart texten på morgonen. Innan jag tog mig till skolan hann jag ha engelska, so och bild här hemma. Jag har jättemycket arbeten just nu och är nästan stressad dygnet runt eftersom jag vägrar ändra på dom idéer jag har.

Efter det var det matte som jag segade mig igenom. Sen på hålan kom Danne förbi så då stod jag där ute och pratade en liten stund. På svenskan arbetade jag vidare med arbetet och även på engelskan var det inlämningsarbetet som gällde. Jag fick reda på hur min uppsatts på nationella provet gick. VG- ! Jag är riktigt nöjd med det betyget eftersom jag gissade på att det skulle gå mycket värre!

På No:n såg vi film och sen avslutades dagen med bild där vi även där hade inlämningsarbete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback