Misshandel okej?

Nu sitter jag på No lektionen och har precis fyllt i en enkät om våld. Lite ironiskt med tanke på att rektorn på vår skola nästan totalt ignorerat den misshandel som var förra veckan. Känner du dig säker på skolan? Nej. Känner du att du kan få hjälp av lärarna om något skulle hända dig? Nej.

Jag tycker det är riktigt dåligt att rektorn inte tar tag i det. Misshandel borde skolan anmäla direkt men det har ju tydligen inte hänt...

Men nu ska jag fortsätta att ha No och sen är det bara bilden kvar innan jag slutar.

Kommentarer
Hanna säger:

Men rektorna är totalt dum i huvet.

Gissar att hon har knullat med han eftersom han tycks älska den äckliga människan..

2009-05-08 | 17:56:35
Jonna säger:

Men han verkade as bra i början, sen nu e han helt dum i huet! ingen bra förebild alls! :@ :((

2009-05-10 | 15:00:36
Bloggadress: http://www.nogg.se/jonnabonna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback