Malmö opera.

Bussresan upp gick ganska snabbt och bussen stannade precis utan för. Det var en riktigt lyxs och klass-känsla då man gick in i den stora foaljén med trappor som gick upp på från båda sidorna. Som på bal i alla prinsess-sagor. Jag antar att jag gillar då det är så fint och man i alla fall kan drömma sig iväg till att ha ett lyxigt liv.

Sen började föreställningen. Den flöt på ganska bra och blev aldrig tråkig så jag tror att det lyckades ganska bra för att vara min första musikal.

Sen var det paus och man gick ut för att mingla runder med dom personerna man inte hamnade brevid. Jag kunde inte låta bli att skratta lite åt Christian kommentar om hur man visste när man skulle gå in igen. "Dom ringer, precis som dom gjorde då det började." "Ringde det då?". Sen delade dom ut kondomer i pausen också. Eller dom nästan slängde det över en.

Sen var det dax för sista akten som var kortare än den första. Den största applåden blev då två killar pussades och det förvånade mig lite fast det var ganska roligt.

På det hela taget var föreställningen helt okej och jag var glad att jag åkte med.

Sen var det bara en bussresa hem också...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback