Lite plugg. Mycket annat.

Jag gick ut i solen för att sola och plugga men efter bara någon minut låg jag och lyssnade på musik istället. Jag solade ungefär en timme men fick inte gjort något pluggand. Menmen, arbetet ska ju inte in förräns imorgon.

Jag hann även drilla en runda också. Det gick ganska bra men det märks att man inte har tränat på länge! Fast idag fick jag reda på att sommarträningen drar igång igen den 1 juli.

När jag var ute och drillade kom Danne. Vi pratade lite och hade gräskrig men sen åkte vi till Eddie där några andra också var. Vi stannade där ungefär en timme men sen åkte vi vidare till Annie.

Nu har jag precis kommit hem och nu ska jag kanske ta tag i pluggandet innan jag går och sätter mig vid tv:n och kolla på gossipgirl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback