Kortare dag än planerat!

Skola idag igen. Ingen favorit men idag fick jag reda på att det var vår tidiga måndag eftersom vi var lediga den förra. Inte dåligt det!

Det började med spanska där vi gick igenom lite gramatik. Det var alltså en lektion med någon menig så jag är nöjd. Sen var det matte. Matte är ju som sagt matte, och då blir där inte så stora förändringar. På svenskan var det fritt arbete och det är något av det lugnaste man kan ha eftersom man får sköta sig själv och göra på sitt eget vis.

Dagen avslutades med So där vi hade grupparbete. Jag arbetar med Nicole och har absolut inga klagomål! Hon arbetar på bra, är flexibel och samtidigt rolig. Vi skulle skära i lite papper och gick ner till bilden för att hämta en kniv. Där var lektion så vi fick stå och skära pappret i skyddsrummet. Det är riktigt läsigt! Och jag var inte sen att stirra upp oss så tillslut vågade vi knappt vara kvar där. Skärandet gick för den delen inte heller så bra eftersom kniven var slö. Sax blev det andra alterntivet. Vi fick jobba över lite men nu är hela arbetet klart och vi var riktigt duktiga.

En positiv överraskning var att vi slapp ha hemkunskap. Inte för att det är ett tråkigt ämne men att sluta vid ett tackar man inte nej till precis. Sen var det bara till att bege sig hem.






Skulle jag behöva gömma mig i ett skyddsrum skulle jag inte känt mig säker i den här miljön.
Spökligt!

Kommentarer
Nicole säger:

Yeeay (Y)

Vi är så duktigt,:D

Hihi, jag kan inte klaga över att jobba med dig heller. xD

2009-05-12 | 19:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback