I drömmarnas värld...

När mamma började intressera sig för min drillning spann min fantasi vidare. Jag brukar ha en förmåga att alltid tänka mig bort...

Idag föll tankarna på drillning. Först var det om jag borde bli tränare, och jag tvekar fortfarande.. Men jag är även bra på att lägga problemen åt sidan... Istället började jag tänka på drillkonventen som är i december. Jag vill verkligen åka! Mamma sa aldrig rakt ut nej men jag kan se det som en uppgift att försöka övertala henne att jag ska få åka iväg dit. Paris i december och drillare från hela världen låter inte helt fel i mina öron! Nu läängtar jag något extremt! Dax att försöka övertala  föräldrarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback