Hipp-hipp

Jag kan inte låta bli att älska Hipp-hipp. Har båda säsongerna och hela mitt ansikte lyste upp då dom berättade att det skulle komma en tredje!


För övrigt skrattade jag mig igenom nästan hela kvällen ända minuset var att föreställningen var för kort. Men det är väl som dom säger; man ska sluta när det är som roligast. Dumt uttryck enligt mig. Jag hade kunnat sitta där i timmar.


Efter föreställningen gick vi hem till Julia och Tobias. Jag kan bara konstatera att kullersten och klackar inte funkar så bra ihop. Hemma hos Julia och Tobias kollade vi på kvalet till melodifestivalen och efter det åkte jag hem och sov.







Idéen med föreställningen var delvis att leta inspiration till den nya säsongen och alla fick en sån här pin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback