Vill blogga på skoltiden också!

Idag då jag inte hade något för mig på hålan kom jag på att det hade varit riktigt bra om man hade kunnat blogga även i skolan. Okej, det går, men skolans datorer är sega och det skulle ta alldeles för lång tid innan man hann skriva ett inlägg.

Som sagt så hade vi håla. Dock kunde jag inte blogga något då men jag, Veronica och Nicole gick ner till Boan där vi mötte upp Erika som var sjuk. Hon offrade sig och åkte dit för att vi skulle kunna handla present till Michelle och det sista till Hanna innan deras fest på fredag. Vi fick allt fixat och då vi var klara så tog Erika med sig presenterna hem och fortsatte med att försöka bli frisk medans vi gick tillbaka till skolan.

Dagen avslutades med bild. Då vi väntade på att lektionen skulle börja la jag och Veronica oss på en bänk så att ingen annan fick plats och sen sjöng vi falskt till Ashley Simpsons (fast mest jag) och pratade om allt och inget, t.ex. hur taket såg ut! På bilden hade vi diskussioner om våra inre porträtt. Jag började tänka på min låtsasmoster av rimlig anledning så det blev ju inte så positivt. Men annars gick det bra och jag blev vgerkligen förvånad då nästan alla i klassen hade djupa tankar om bilderna och inte bara pratade bort det. Riktigt duktig var Nicoles text om sin bild (enligt mig i alla fall). Blev även ganska stolt då jag råkade se min brors bild. Han kan ju nästan rita snyggt, fast det är bäst att jag inte erkänner det.

På hemvägen fick jag skjuts av Robin på pakethållare sen har jag slöat framför tv:n och lyssnat på Natasha Bedingfield.



Kommentarer
Nicole säger:

Haha xD

Din text var inte heller så dum! :)

Vi är jättesöta på den bilden. (:

2009-03-27 | 13:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback