Vi får alldeles för lite musik!

Idag började dagen med musik! Våra musiklektioner brukar nästan alltid bli inställada och musik är ju ett av dom roligaste ämnena. Också är dom för korta! vi hann ju knapt göra något förrän det var dax att sluta. Nästa vecka kommer musiken bli inställd, igen, p.g.a nationella prov.

Sen blev det idrott och efter det So. Då var hela förmiddagen avklarad. På eftermiddagen blev det engelska och sen en håla.

Dagen avslutades med film och sen var det dax att gå hem, fast Mikael plockade upp mig på vägen och körde mig hem.

Jag har inga planer för ikväll och det är tråkigt eftersom jag verkligen känner för att hitta på något ikväll. Men om någon har något bra förslag är det bara att höra av sig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback