Veckoplanering!

Förra veckan var riktigt lugn och jag hade till och med en dag över utan några planer alls men den här veckan blir det annorlunda!

Träning - Jag kommer att ha totalt 10½ timmars träning utspridda på fem träningspass. Kanske kommer jag ha tid att simma lite på fredagen eftersom jag måste se till att få en lugn helg och då får jag göra av med energin på eftermiddagen så att jag lyckas somna på kvällen. Och snart är det ju dax för kursen så jag behöver inte vara totalt ur form då! Men träning kommer jag att få tillräckligt av.

Skolan - Förra veckan är denna veckans motsatts! Det är måndag så jag förväntar mig nästan fler läxor men för tillfället har jag fyra nationellaprov denna veckan, ett matteprov, ett inlämningsarbete, en redovisning, spanska glosor och engelska gloser. Och jag har för övrigt två andra arbeten som jag måste komma framåt med!

Vänner/Familj - Jag vet inte riktigt hur det blir med det denna veckan... Jag bor ju hemma än, men det blir nog inte mycket mer än att säga hej till min familj på mornarna och kanske något ordbyte då dom kommer hem från jobbet. Vänner är nästan helt uteslutet denna veckan eftersom jag har för mycket just nu. Men jag kanske kan lura med någon och simma på fredag så att jag inte blir helt osocial samtidigt som jag kan hålla igång träningen.

Övrigt - På söndag är det en heldag med start runt fem på morgonen och dagen lär inte avslutas förrän fjorton timmar senare. Då ska jag iväg till Staffanstorp för att tävla i RMsyd som också är kval till SM. Förhoppningsvis går det bra!


Mer tror jag inte att det blir av denna veckan men jag lär väl bli sysselsatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback