Veckans!

Ännu en ny vecka men denna kommer att vara mycket lugnare än förra!

Träning - Onsdagens träning vet jag redan är inställd och det blir inga extraträningar vad jag vet. Sen skulle jag verkligen behöva simma lite men jag får se hur det blir med det...

Skolan - Jag har även mindre i skolan om man jämför med förra veckan. Jag har bara ett prov i So och så har jag kanske muntliga np i svenska. Redovisningen i spanska blir framskjutet - igen. Sen har vi studiedag på onsdag!

Vänner/ Familj - Eftersom det inte blev så mycket tid för vännerna förra veckan så får jag se till att försöka ta igen det denna veckan! På studiedagen planeras i alla fall något med vännerna och som det ser ut nu blir det kanske malmö. Och imorgon fyller Hanna år så jag får försöka hitta på något trevligt då... Men nej! Hon läser ju bloggen! Hmm... Jag får se om jag kommer på något ändå!

Övrigt - Jag tror inte att det händer så mycket övrigt men jag har mycket ledig tids över så den här veckan lär ju bjuda på saker som jag inte har planerat i förväg!

Kommentarer
Hanna säger:

JAG FYLLER ÅÅÅÅÅR IMORGON :DDD :DDD: D:D:D:D:D:D

Det gör inte duu. :)) :D:D :D:D: :D :D YAAAY

2009-03-16 | 20:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback