Veckan!

Träning - Jag kommer att ha alla träningar som jag brukar om ingen ställs in denna veckan också... Men på onsdag kommer Susan att vara tränare och det var verkligen längesen jag hade henne som tränare. Den första tränaren jag hade ju!

Skolan - Skolan är skolan och något man aldrig kommer ifrån känns det som. Denna veckan har jag en redovisning och ett läxförhör/prov på viktiga länder och huvudstäder i asien... Annars tror jag inte att det var mer denna veckan.

Vänner/Familj - Lite tid för vännerna kommer jag nog ha. Men jag vet inte, veckan känns inte så jättestressad men där finns ett par vänner som jag inte har pratat med på länge som jag behöver träffa igen.

Övrigt - På onsdag ska vi ha en utedag i skolan vilket betyder att vi inte kommer att ha några lektionen! Däremot ser jag inte riktigt meningen med att man måste gå till skolan då dagen ändå inte går ut på att lära sig något. Som att vara där bara för att man ska. Menmen, det får ju gå. På söndag kommer jag att stå och sälja för föreningen så då blir det en söndag då jag faktiskt gör något mer eller mindre vettigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback