Tre Np.

Dagen kommer bara att bestå av nationellaprov. Jag har redan haft två stycken i engelska på förmiddagen och på hålan gick jag och hanna och satte oss på ett fik och beställde in vars en baugette. Efter det gick vi hem till mig och såg klart filmen från igår. Henrik kom också hit och drack en kopp kaffe men sen åkte han och Hanna tillbaka till skolan och jag får nog också snart dra mig dit.

Jag har fortfarande inte bestämmt mig om jag borde simma idag. Emelie kunde inte och jag tror inte att jag orkar simma själv idag och jag får inte ha träningsvärk imorgon eller på söndag... Nej, det blir ingen simmning för mig idag!

Nu ska jag tillbaka till skolan för att fortsätta med det muntliga np i svenska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback