Tävlingsdagen!

Jag tänkte dra lite snabbfakta på hur dagen ungefär kommer att se ut:

  • Jag ska gå upp vid senast fem för att sminka mig och göra vid mig.
  • Klockan halv sex ska jag vara hos Frida där vi fixar det sista innan vi åker vidare.
  • Ungefär tio i sju kommer jag att åka med Frida upp till Staffanstorp.
  • Väl i Staffanstorp kommer det att bli klädkontroll, också se hur golvet är och träna några kast.
  • Sen kommer det vara invigning.
  • Sen drar tävlingen igång! Men det startar med miniorer så jag kommer satt sitta på läktaren.
  • Sen blir det en äta (förhoppningsvis kan jag få i mig något) innan lunchen så att jag kan träna på lunchen.
  • På lunchen blir det som sagt träning och direkt efter blir det uppvärmning.
  • Sen är det dax för tävling med duetten.
  • Efter alla starter i den klassen blir det yttligare en uppvärmning.
  • Sen blir det tävling med teamet.
  • Tillslut blir det prisutdelning

Jag kommer förhoppningsvis vara hemma redan vid halv fem! 

Wish me luck! (bloggar om dagen då jag kommit hem från tävlingen)



Jag litar på dej!

Kommentarer
Hanna säger:

"På lunchen blir det som sagt träning och direkt efter blir det uppvärmning."

Fint med träning först och uppvärmning efter.. jag trodde grejen med det var att man gjorde det innan man började träna.. jag trodde kanske fel. :)

Lycka till xD

2009-03-14 | 18:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback