Tävlingen avklarad.

Jag började som sagt dagen jättetidigt och Frida spelade melodifestival låtar då vi kom till henne. Men jag brukar inte klaga på musik om mornarna.

Det blev fixa sig och sen iväg.

Dagen flöt väl på ganska bra och det blev bara en timmes försening. Först var det duetten och jag är fortfarande lite besviken men jag får väl träna lite hårdare framöver. Sen blev det teamet som gick betydligt bättre för min del men sämre för andra så jag var inte riktigt nöjd med vår insats där.

Tillslut blev det prisutdelning och jag fick brons i båda klasserna jag tävlade i men jag klarade aldrig att kvala till SM och det hade ju inte varit fel om jag hade gjort det...

Men nu blir det tv för min del!


Kommentarer
Hanna säger:

"men jag får väl träna lite hårdare framöver. "



Går det?

2009-03-15 | 19:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback