Skoldag.

Dagen började med vikarie så jag gjorde i stort sett ingenting där förutom att jag och Nicole satt och prata ihjäl varandra om helgens händelser. Men morgontrött och ett roligt samtalsämne gör att man i alla fall klarar att hålla sig vaken men inte jobba något.

På mattelektionen som var precis efter så började jag och Hanna prata lite om hur vi haft det i helgen även om vi var största delen av helgen. Den lektionen jobbade jag i alla fall samtidigt som jag pratade.

Sen var det svenska och efter det So. Dom två lektionerna händer det aldrig något oväntat på. Så tråkigt egentligen!

Skoldagen avslutades med Hemkunskap. Jag lagade en köttfärsgratäng och karmeliserade päron. Och misslyckade inte idag heller! Jag blir nästan förvånad varje gång!



En Bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback