Sista träningarna innan tävlingen!

Enligt mig så kom oturen från fredagen den 13 lite försenat och drabbade dom flesta idag!

Idag började första träningen nio och det gick nog ändå ganska bra. Men som sagt ingen träning utan att någon skadar sig. Hannas fot började blöda och Ilinka fixade sig nog en snygg blåtira tills imorgon.
Men själva programet kändes faktiskt säkert ändå!

Träning nr.2 började vid ett. Anja var snäll och kom och hjälpte oss. Det blir aldrig någon lugn träning då hon är med men det är ju inte riktigt tanken att träningar ska vara lugna heller och man lär sig alltid något nytt då hon är med!

Men som sagt sa jag ju att det var en otursdag och då syftade jag bara delvis på första träningens skador. Den andra träningen så fixade jag en snygg fläskläpp och Felicia tränade med en stav som var itu så efter bara en timme eller mindre hade om ett 1½ cm djupt hack i huvudet och hela håret var blodigt! Jag brukar inte vara kännslig för blod men jag kan ju inte påstå att det såg mysigt ut i alla fall. Felicia fick åka hem men hon är, vad jag vet, med och tävlar imorgon.

Jag var kvar hela träningen ut och hade blodsmak i munnen sen min fläskläpp. Programet satt inte alls, så imorgon hoppas jag verkligen att det går bra och att vi hade extra mycket otur idag så vi bara har tur över tills imorgon!

Nej nu har jag tvättat bort blodet från munnen och jag kan bara konstatera att botoxa läpparna verkligen inte alls lär bli aktuellt! Nu ska jag gå och duscha innan jag börjar packa...



Kommentarer
Hanna säger:

Huvudet verkar .. aj. :<

2009-03-14 | 18:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback