Klippning, slingning, Mem och Film!

Jag och Emelie dröjde oss kvar ett tag på skolan och pratade med olika folk men sen gick vi vidare för jag skulle klippa mig. Mitt hår var enligt mig verkligen slitet och efter ett misslyckat försök att få det lite ljusare innan jul så hade jag skaffat mig en rejäl utväxt som inte var så fin. Så den skulle alltså trollas bort idag!

Jag satt där två timmar och tio minuter, Emelie tog tiden. Men jag kan ju bara tacka henne som hade tålamod att underhålla mig! Efter att jag varit där så åkte vi hem till mig där det, enligt tradition, blev glass och film. En riktigt dålig film om blondiner, men det passade ju till dagen...
Det slutade med att varken jag eller Emelie orkade resa oss så vi låg kvar tills det var dags för henne att åka hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback