Klassresan börjar planeras nu...

Skoldagen flöt på och det avslutades med klassråd. Ingen utskällning idag! Och vi hann till och med börja planera lite på klassresan. Än så länge har vi inte bestämmt vart vi vill åka men med tanke på att vi inte har rent för mycket pengar att åka för om vi inte själva ska betala så lär vi kunna sortera bort rättså många alternativ. Vi har haft Danmark på förslag ett tag nu men ingen har kommit överens om vad vi ska göra där... och att åka över bron utan att veta vad man ska göra då man kommer över känns dumt.

Men idag hade vi också lazerzone som förslag och det är absolut roligt! Dock kommer det ju inte att vara i dagar utan max en eftermiddag... Men så vet vi i alla fall att det blir roligt! Sen kan man ju alltid komma på något annat som man också kan göra. Men om två veckor ska alla förslag med prislistor och övrig information vara inne så då hoppas jag att vi kan bestämma oss.

När jag kom hem la jag mig och kollade på en gammal film. Jag kunde redan replikerna så jag satte mig vid datorn en runda innan jag tog tag i skolarbetet. Fastnade med arbetet om droger och nu har jag precis gett upp för dagen!

Nej nu går jag göra vid mig för träningen ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback