Kanske jag lär mig dricka Kaffe innan jag är 50.

Efter skolan idag så körde Håkan mig hem men sen stannade han och Hampus på kaffe också. Ett par minuter senare kom Mikael med Michelle och Hanna. Då fick jag fixa lite mera kaffe också Cappuccino till mig, Michelle och Hanna. Håkan smakade cappuccinon men han tyckte det smakade oboy. Och det gör det inte alls så jag fixade oboy så han fick smaka skillnad, men han vägrade ändå ge sig.

Sen när dom åkte hem började jag ta tag i pluggandet till provet... Men jag kan ju inte påstå att det gick så bra eftersom jag hamnade här.


Nej nu ska jag göra vid mig inför träningen!



Bild från skolan

Kommentarer
Hanna 8D säger:

Det går åt dubbelt så mycket kaffe när Mikael kommer 8D

2009-03-03 | 18:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback