Jag är mätt!

Och äta gjorde vi! Hela vägen tillbaka till skolan var vi mätta och vi två är nog dom två som är bäst på att klaga!

Men sen var det dax för svenska då vi började lite på det muntliga nationellaprovet men vi ska fortsätta med det senare. Sen var det engelska och sen började vi vår andra håla för dagen eftersom vår No-lärare fortfarande hade nationella prov med andra.

Jag och Hanna började gå hem till mig igen för att se klart filmen som vi började se på förra hålan. Då vi gick sträckan den här gången var det inte "Jag är mätt" som vi tjatade om, utan "Jag är kissig"! Vi var nog lite trötta också eftersom vi var lättroade och fantasin var väldigt dålig...

Väl hemma hos mig höll vi oss borta från all mat (vi var ju fortfarande mätta) och vi såg nästan klart filmen... Men vi hann inte se dom sista 20 minuterna. Men vi har håla imorgon också så då vet vi vad vi ska göra på den!

Sen var det tillbaka för att ha bild på den sista lektionen för dagen...

Kommentarer
Hanna säger:

Klaga <333 :D

2009-03-12 | 19:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback