Ingen träning utan skador...

Skolan flöt på och när jag slutat gick jag och hämtade upp nycklarna så att jag kunde ha träning ikväll.

Träningen var utan tränare och efter en halvtimma var jag skadad. Det är ganska hopplöst med tanke på att jag verkligen behöver träningarna just nu! Men jag fick träna i vänster och lite vad jag kunde i höger. Det var bara en stukning så jag är lite blå och svullen på fingern/handen.Men nästa träning är imorgon. Jag ska försöka få tag på Anja nu så att träningarna blir effektiva fram tills tävlingen!

Sen jag kom hem från träningen behöver jag inte nämna att jag har pluggat med tanke på veckans planering... Men jag lyckades övertala min spanskalärare att flytta fram redovisningen till nästa vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback