Ibland är det skönt att vara liten.

På förmiddagen blev det skola men jag slutade vid ett. Pappa hämtade upp mig och sen körde vi hem. Jag avanmälde mig från badvaktskursen idag eftersom jag inte har någon chans att få sommarjobb som badvakt än eftersom det är 18års-gräns på det. Och sen hade jag varit tvungen att missa två träningar och två fester! Det finns ju kurser nästa år och då gör kurserna förmodligen mer nytta eftersom jag kan ha användning av dom då!

Sen var jag inne om och hälsade på mitt gammla dagis. Allt var i miniatyrstorlek! Men det var trevlig att komma tillbaka och känna sig liten igen. Fast jag lär väl få massa pikar om att jag fortfarande är liten!

Nej, nu ska jag tillbaka till skolan och möta upp Emelie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback