Helgen förbi, igen.

Helgerna försvinner alldelse för fort! Idag kände jag inte alls för att ta mig till skolan men jag var ju lite halvt tvungen. Idag hade vi inte många lektiner men vi lyckades ändå gå till kvart över tre...

Sista lektionen var hemkunskap. Jag måst verkligen ha blivit bättre på det på något vis för då vi hade hemkunskap i sjuan lyckade jag verkligen misslyckas med allt! Jag kunde bränna smöret två gånger i rad eller misslyckas med att koka makaroner. Hur jag lyckades med det har jag faktiskt ingen anning om men det kallas nog skicklighet. Idag gick däremot allt rätt! Jag blev något förvånad då vi hade lagat klart allt och inget hade gått fel.

Sen jag kom hem har jag lyssnat på gammla låtar, mest punk eller lite halv rock. En dag utan musik hade verkligen varit tråkig. Lyssnar ju på musik från sju på morgonen tills jag lägger mig på kvällen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback