Grattis till Hanna.

Idag fyller Hanna 16 och jag har i alla fall börjat fira henne lite i skolan men det blir mer av det på hennes fest.

Skoldagen har flytit på och jag slutade redan vid två men sen stack jag hem och fastnade fram för tv:n. Det har varit sol hela dagen men jag har hållt mig totalt instängd, lite synd ändå fast riktigt härligt att våren börjar komma nu.

Resten av dagen har jag spenderat på träningen som var lugn. Jag sa att det skulle bli hårdträning fram över men varken jag eller My kände för att träna så vi lät det va med hårdträningen tills lördag och tränade mest teknik istället.

Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra men imorgon blir det en ledig dag med tjejerna i malmö och shopping! Det låter inte helt fel. Fast jag blev nerröstad om att åka in vid tio så vi kommer inte åka in förrän vid tolv... Nu har jag en hel förmiddag att hitta på något på.



Kommentarer
Anonym säger:

Tack till Nina. :D

Jaa, på festen blire nog fint. :D YAAY.

Jag tyckte mycket om sagan om mig, tack så mycket. :))

Och imorgon borde du sova. xD

HEHEHE sen blire kuligt i malmö. :D

HEDDO.

2009-03-17 | 20:17:28
Anonym säger:

Hmm.. skit :(

Jag ville oxå in vid 10, vaknade astidigt nu imorse! :D

haha!

2009-03-18 | 09:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback