God morgon!

Jag vaknade redan vid halv nio och var riktigt glad över att ha inställd morgonträning för annars hade jag behövt gå upp en timme tidigare.

Jag åt en rejäl frukost och gjorde vid mig och sen ville mamma att jag skulle följa med henne till Eckerlunds för att leta efter en vårjacka till henne. Jag hade inget annat för mig så det var lika bra. Hon hittade ingen vårjacka och det var tur för alla där var ganska tantiga enligt mig. Men jag hittade däremot två tjocktröjor som nu ligger bra till på önskelistan. Är det inte typiskt att då man inte behöver några tjocktröjor så hittar man det och nu börjar det ju bli vår och varmt så då finns det ju ännu mindre anledning att ha tjocktröja... Fast fina var dom.

Sen jag kom hem har jag bara suttit och drygat bort tiden framför datorn och snart får jag äta lite middag så att jag kan gå till träningen sen. Jag är lite smått avundsjuk på mamma för hon ska spendera eftermiddagen i Kristianstad och shoppa. Men har man träning så antar jag att man måste missa något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback