Glass i stora lass!

Nu har jag och Hanna precis haft vårat muntliga nationelleprov i matte och vi fick nog högsta betyg på den biten! Inget fel med självförtoendet i alla fall...

Nu skulle vi egentligen haft matte men vår lärare har nationella prov med andra elever så vi har gått hem till mig istället. Just nu sitter vi och kollar på gammla bilder och Hanna har precis konstaterat vilken tjockis jag var då jag var liten! Jag kan tyvärr inte mer än att hålla med men jag har inte insett att jag har blivit smalare än...

Sen ska vi gå och äta glass men vi skulle nog äta middag hemma hos mig så att vi kunde hålla oss borta från skolan ett längre tag. Men jag tror det får bli en baklängesmiddag som man hade på bamseklubben då man var utomlands. Och jordgubbar blev vi också sugna på!

Nu kom min bror också hem!


Kommentarer
Hanna säger:

HAHAHAHHAHA, :D :D :D Jag är mätt xD

2009-03-12 | 19:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback