Genrep!

Dags för sista uppvisningen innan tävlingen. Dagen började här hemma med lite små fix men halv elva blev det vidare till sporthallen för det sista fixet. Det blev fixa frisyer, byta om, sista sminket, hålla reda på alla småttingar, värma upp och försöka hålla nervositeten borta.

Klockan ett var det dax för uppvisningen. Teamet var tredje starten så det passade ganska bra. Vet inte riktigt hur det gick för vi klarade alla svåra kast men där var massor med onödiga småtapp på serier och sånt. Irriterande då man vet att man ALDRIG tappar på sånt på träningen!

Men det var ju bara att försöka glömma bort det och börja tänka på duetten. Början var bra men sen blev det liksom sämre och sämre. Fast jag tappade inte på slarvtapp den här gången men då var det nästan ännu mer irriterande för då var all träning ganska onödigt eftersom det inte verkar ha gjort någon nytta!

Kan inte säga hur programen blev i helhet men det finns på film, tyvärr, så jag får se hur det ser ut på en träning. Förhoppningsvis kändes det värre än vad det var.

Jag borde nog inte ha så höga krav på mig själv men än så länge har jag inte varit nöjd med årets program...

Efter uppvisningen fick vi stanna kvar och fixa lite men sen körde Frida mig hem. Nu sitter jag bara här och jag har inga planer på att vara social, mest en varning för alla som kommer att prata med mig idag.







Fix innan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback