Dagarna fortsätter att gå men jag står still.

Idag har nog varit som vanligt men jag börjar tröttna på skolan. Det känns som om man inte kommer någonstanns med sakerna vi gör där. Idag har jag inte lärt mig någnting och imorgon kommer jag göra ännu mindre eftersom idrottsklasserna har volleybollturnering och då vi ska ha blandklass kommer det knappt vara några elever där så vi får sitta och göra massa extrauppgifter som vi egentligen inte har nytta av...

Jag hade No prov idag, jag vet inte hur det gick eftersom jag inte riktigt har orkat att plugga till det. Då är det tur att jag lär mig lätt i alla fall.

På klassrådet blev det ungefär en halvtimmes genomgång om hur vissa borde komma i tid eller komma till lektionerna och sen fick vi sluta.



En väldigt avancerad spanskalektion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback