Veckan



Det här blir den sista veckoplaneringen innan lovet eftersom jag inte tänker planera dagarna på lovet.

Träning - Nej den har uppehåll.

Skolan - Inga inlämningsarbete, redovisningar eller prov. Bara att slappa sig igenom. Sen på Onsdag har musikarna sin avslutningskonsert. Vi ska även tömma skåpen och lämna dom sista böckerna. På torsdag blir det först Tosselilla, sen avslutning i kyrkan, avslutningsfest på tingvalla och efterfest hos Hgenrik. Det blir en bra avslutning tror jag.

Vänner/Familj - Jag ska försöka vara så mycket som möjligt med Danne eftersom har åker till turkiet på lödag. För övrigt blir det nog lite tid över för kompisarna eftersom det blir dom sista dagarna i min högstadieklass.

Övrigt - Jag har sommarlov och tar dagarna som dom kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback