Utomhus

Idag har jag knappt varit inne. Jag har solat idag med men när det blev molningare satte jag, Robin och pappa upp studsmattan. Sen var jag ju tvungen att hoppa lite också. Bra sommarlovsmotion. Jag och Robin har även varit ute och kört lite med mopederna idag. Det var ju ganska många av mina kompisar som tyckte att jag aldrig använde min men nu har jag kört med den två dagar i rad.

Men sen var det ju fortfarande molning och då gick jag in för att ta tag i mitt bloggande. Jag har ju börjat slöa med det igen men bättre att inläggen kommer lite sen än aldrig. Jag har nog suttit och bloggat i två timmar nu (!), men det behövdes. 

När jag bloggade ringde även Danne från Turkiet så jag har pratat med honom också. Jag måste komma ihåg att hälsa till dom andra ikväll. Han har ringt varje dag sen han åkte och jag börjar nästan känna mig lite bortskämd fast han är ju väldigt gullig som gör det.

Nej nu får jag gå och äta så att jag kan åka till badet ikväll. 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback