Spexfoto

Så här nära skolavslutningen blir det aldrig mycket skola men det händer ju hela tiden lite annat roligt. Som idag t.ex! Under dagen ska alla nior fotas och klädvalet är inte precis uppklätt eller skolavslutningsfint, utan det gäller bara att se galen ut. Ganska kul faktiskt. Mest roligt att kolla på alla andra. Men eftersom det är så många som ser roliga ut så åkte kameran med och då måste ju några favoriter upp på bloggen också!



Annie körde på en 80-talsstil



Hanna som flygvärdinna och Sofie som sjusovare



Nelly var Indian och Olivia en ballerina



Felicia som Cowboy, eller Cowgirl?



Jag och Olivia.
 Jag hade Hawaii-tema, syns det?
Men för övrigt tycket jag att den här bilden påminnde mig om ett foto på mig och Olivia från dagis.



Min brors klass



Mikael och Annie.



Julia.



Emma (Jag tyckte nog att hon hade den coolaste dräkten), Julia, Julia, Dess och Bea.



Vår klass



Jonte



Veronica som pippi, Johanna som sessa och Erika som drottning.



Eric i arbetskläder.



Christian kunde inte hitta ett mindre verktyg?



Emmie



Markus



Catja och Jossefine eller Ronny och Ragge?



Emma som hippie



Överklassfolket Love, Viktor, Elis och Mårten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback