Sova?

Att sova borta är verkligen inte min starka sida och speciellt inte när det är någon i samma rum. Jag kan ju aldrig sluta prata! Men det blev en trevlig natt och jag lyckades somna någon gång efter tre... Fast innan dess så hann vi se tre filmer och prata massor. Håkan och Mikael kom även dit en runda och pratade, men dom åkte vid tolv.

Lite över åtta vände sig Erika för att kasta iväg en kunde och konstaterade att jag var vaken. Hon tyckte det var lite för tidigt att vakna då men jag hade faktiskt ingen koll på hur länge jag hade varit vaken. Fast trött var jag inte!

Nej nu är klockan halv tolv och jag har låtit Erika ligga och sova ända tills nu, men nu ska vi upp och laga frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback