Sommar på allvar.

Idag var det en riktig sommardag vid badet. Jag har verkligen inte spenderat en minut för mycket inomhus och nu känns det faktiskt som om det kan bli en sommar utan så mycket regn.

Vi tog oss i alla fall först till Hanna för att hämta Erikas cykel. På vägen dit kände jag verkligen hur mycket överskottsenergi jag hade i benen (jag hade ju gått upp jättesent och vilat för mycket) så jag sprang medan Erika cyklade. Men min överskottsenergi tog ju slut innan vi kom fram men det var ändå roligt att springa eftersom jag inte hade gjort det på länge. Sen då vi kom till Hanna pratade vi bara ett kort tag för att sen ta oss till badet så snabbt som möjligt.

Vi simmade några längder (jag kom fram till att jag hade lyckats med ett förkortat triathlon idag, löpning, cykling, och simmning) och badade lite men sen var solen och glassen för frestande. Precis innan vi skulle hem tog vi ett sista dopp i vattnet. Men sen fick vi ju också stå ut med att cykla hem blöta... Tur det var varmt.

Nu ligger jag här och solar i Erikas trädgård och väntar på att mamma ska komma och hämta mig. Fast hon får gärna dröja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback