Laserzone!

Laserzone är riktigt roligt och något som jag starkt rekomenderar. Fast man måste vara några stycken. Vi var femton personer på tre lag vilket var ganska lagom. Jag kom i det laget som fik den bästa turordningen. Vi började spela och sen fick vi vila en runda och sen spela igen. Jag tycker synd om dom andra lagen som fick spela två rundor i sträck för man blev riktigt trött! Bra motion med andra ord.

På dom omgångarna blev jag 5/10 och 3/10 vilket är helt okej tror jag. Men man lever sig verkligen in i det och jag lade inte märke till att dom spelade slipknot förrän vi var ute och vilade.

Puhh... varm och trött så nu ska det bli skönt att åka till havet för segling!




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback