Fin fin morgon.

Jag vaknade upp av att det blev för ljust i mitt rum. Jag har väldigt lätt för att vakna och hatar att sova då det är ljust. Så jag låg vaken och bara väntade på att solen skulle stiga på himmlen så att jag kunde gå ut och sola. Fast först fixade jag en rejäl frukost. Men sen gick jag ut i solen med en bok. Läsning och sol hör ihopa på något konstigt vis...

Nu är jag i alla fall inne om och jag har tänkt äta lite middag. Fast jag sätter nog igång en film som jag kan se undertiden jag äter. Har ju hela huset för mig själv så det är väldigt tyst här annars. Sen måste jag nog smörja in mig i solkräm så att jag inte bränner mig. Att bli röd som en tomat är inte speciellt snyggt. Men nu vill jag spendera så mycket tid som möjligt utomhus så därför kan jag inte sitta här mer.

Skriver lite mer sen kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback